יום רביעי, 11 ביולי 2012

האזרח הקטן.

את האזרח הקטן כולנו מכירים, הוא נחמד, עושה מה שצריך, לא מפריע ותומך בכל מה שיגידו לו.

כן זה נכון, עד לפני שנה בערך.
אותו אזרח קטן זה כל אחד מאיתנו, אם באמת תסתכלו על עצמכם בצורה אמיתית תגלו שגם אתם אזרח קטן, גם אם חשבתם עד היום שלא.

אבל לאותו אזרח קטן, די נמאס להיות כזה, תמיד הוא ידע שהוא חייב לתפוס הובלה לצאת מהסטאטוס של "אזרח קטן" ולהפוך ל"האזרח", אבל כל פעם צץ משהו חדש, פעם זה מלחמה ופעם זה מבצע, פעם זה טובענות של עבודה ופעם זו המשפחה.
כן זה די קשה להיות "האזרח" תמיד חשב לעצמו, יש אנשים שעושים את זה טוב יותר (יחסית), מה? איך אני אתמודד אם הדברים האלה? ושוב קובר את עצמו בשיגרה הרגילה.

לפני שנה משהו בו השתנה, הוא "קצת" יותר מעז, פתאום כל התובנות שאסף עד היום הופכות לדעות.
פתאום כל המחשבות והרעיונות שלו התחילו להפוך למשהו "קצת" יותר מוחשי.
ואז זה הבזיק בו- להיות "האזרח" לא מחייב "טייטל" כזה או אחר, כי באמת אותם "האזרחים" שהוא מכיר הם בסה"כ אזרחים קטנים, נכון הם עשו ופעלו ותרמו ונתנו, אבל כאשר הם הפכו להיות "האזרח" הם השתנו ולא משנה מה הם יגידו.
ולי זה לא יקרה חשב לעצמו כן אני לא מחפש את "הכסא" אני מחפש לשנות מצב קיים.

אני יודע רוב האנשים כותבים "אודות" על דברים שעשו, רעיונות שהגו ועוד כיד הדמיון.
אבל אצלי זה שונה ה"אודות" שלי הם קצרים, אני "אזרח קטן", כן כן הזה שכתבתי עליו למעלה.

אג'נדה יש, חשיבה יש, דעה יש ויש אז יאללה לעבודה!
אני את שלי יעשה בכך שאכתוב, אבל אתם מצדכם תעשו בכך שתגיבו.

ונק' קטנה לסיום- אותו "האזרח" מבחנתי זה לא פוליטקאי או מפורסם כזה או אחר, אלא אחד שלוקח איתו אנשים בגלל האמת בדברים ולא כי הוא פוליטיקאי טוב... זה "האזרח"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתיבת תגובה
האי מייל שלך לא יופיע באתר.