יום שישי, 3 באוגוסט 2012

תתפקדו!


בדיונים רבים בשבוע החולף, הגעתי למסקנה אחת- אתם רוצים שמשהו ישתנה כאן? תיקחו אחריות ותתפקדו, לא משנה לאיזו מפלגה ימין,שמאל או מרכז, העיקר שתתחילו לקחת אחריות- אל תבכו תעשו!

למה להתפקד?


הרבה שואלים את השאלה הזאת, בשביל מה? מה זה משנה אם אני מתפקד או לא הרי אני בסוף הולך להצביע.
האחריות לא מסתיימת באם הצבעת או לא הצבעת בבחירות- כאשר הנתון הוא שבבחירות האחרונות לא הצביעו יותר מ 800 אלף איש (ותודה לפרולטר על הנתון), כך שלמעשה אותם אנשים שלא הצביעו הם אלו שהעלו את ביבי לשלטון.

דברים זהים ניתן למצוא במפלגות כאשר, כולנו יודעים שמי שיושב בכנסת, לא כולם ראויים לשבת שם יותר ממני וממך, הם פשוט היו שם בזמן הנכון ובמקום הנכון.
אז אולי תתחילו לקחת את האחריות לידיים? תיכנו למפלגה,תצביעו לאנשים שלפי דעתכם יציעו את דעתכם הלאה, תגרמו לפוליטיקה לעבוד בשבלכם ולא עבור עצמם, תגרמו לכך שהמפלגות יתחילו לחשוב על העם ועל דעתו ולא רק על מרכזי הכח במפלגה שמביאים מצביעים ומתפקדים חדשים.
עצם התפקדות של כמה שיותר אנשים נוכל למזער את העסקנות שיש במפלגות, נגרום לחברי הכנסת לרצות להיפגש עם כל אחד ואחד מאיתנו, אמר את זה יאיר לפי בראיון לערוץ 2, שאם צריך הוא יעבור בית בית, למה שרק הוא יעשה את זה?

התפקדות אינה אומרת שפתאום אתם אנשי הפוליטיקה והיא תשאב אתכם פנימה, אלא פשוט בעצם ההתפקדות כך תתרמו יותר לעצמכם, הקול שלכם ישמע יותר, תתרמו למדינה ולפוליטיקה בכלל, לא נראה סתם אנשים שיושבים בלא מעש (מיעוט אבל קיים).
כאשר אתה לא מתפקד ולא לוקח אחריות אז אתה גורם באופן ישיר לכך שאנשים מסוימים נמצאים בכנסת.
כדאי להבין מה המשמעות לדבר, האנשים האלו מקבלים את המשכורת מאיתנו, לא תרצו שיעבדו גם בשבלכם?
אותם אנשים צריכים לשרת אותנו, ולא משנה היכן הם יושבים בקואליציה או באופוזיציה, בכל מקום הם צריכים לשרת את הבוחר שלהם, ואם הם לא יעשו כך אז בבחירות הבאות באותה מפלגה או ח"כ לא יבחר.

אז שיהיה לכם יותר נוח להתפקד וללא מאמץ מיוחד (לרוב עלות קטנה שנתית) להלן רשימה חלקית של מפלגות ולינק להתפקדות הסדר אקראי!

ליכודהעבודההבית היהודימר"צהאיחוד הלאומיקדימה

למפלגת יש עתיד- אין עדין התפקדות מקוננת.


ואם אתם לא בטוחים מה אתם מחפשים תכנסו לאתרים תקראו תבינו תפנימו ותתפקדו.





2 תגובות:

  1. המציל נפש אחת בישראל, כאילו הציל עולם ומלואו ... לא הייתי מנסח טוב יותר.

    השבמחק

כתיבת תגובה
האי מייל שלך לא יופיע באתר.