יום רביעי, 18 ביולי 2012

מופז מודיע על פרישה - מאתר וואלה

אז מה היה לנו שם?



לפי 70 יום נכנסה קדימה בקול גדול לממשלה הגדולה ביותר שידענו, בהצהרות גדולות..
היום קדימה אישרה את הצעת מופז לפרישה מהממשלה, ובין הקיצונים הללו לא שמענו דברים גדולים, קדימה לא הצילה את עצמה והממשלה לא העבירה אף חוק משמעותי (ביטול חוק ההסדרה היה קורה גם ללא קדימה).


אז השאלה היא מישהו שיחק בנו?


התשובה הפשוטה היא כן!  וגם שרים וחברי כנסת היו השחקנים וגם לנו היה חלק לא קטן בהצגה. 
נתניהו ומופז בנו פה יופי של תרגיל אשר כל מהותו ניצחון הליכוד בבחירות הבאות, גם אם אולמרט יחזור לפוליטקה, למרות ההצהרות שלו  לא יוכל לבנות מהלך של ניצחון לקראת בחירות קרובות או מוקדמות.


יחימוביץ בגלל שתיקתה הגדולה ואי עמידתה בצורה חזקה כיו"ר האופוזיציה, נפגעה פוליטית, כאשר היא כבר לא יכולה הגדיר את עצמה כ"חלופה לשלטון" כי הדרך שבה בחרה בתקופה הזאת, מזכירה מאוד את השלטון הנוכחי.


לפיד אולי יגרוף לכיסו מצביעים מהמרכז וכן חלק מאנשי המחאה החברתית, אבל הוא לא יכול להוות עדין חלופה לשלטון.


המרוויחים הגדולים הם נתניהו כמובן וליברמן, כאשר הוא יעמוד על כך שבתאריך ה 1 לאוגוסט יחול צו הגיוס כבר מגיל 18 כפי החוק הקיים וזה ייושם רק בעקבות זה שלא חוקק שום חוק חדש, ובכך יעמוד בדיבורו בכל מקום, שהגיוס יהיה מגיל 18לשרות רגיל או אזרחי. ויוכל לגרוף עוד כמה קולות על הצלחתו דבר.


בסופו של דבר מופז הפסיד (שוב!), ונתניהו יצא גדול גם בעני החרדים (אי הסכמתו למתווה פלסנר)  וגם ב 1 לאוגוסט יחל גיוס מגיל 18.
הרי הדברים ברורים לכל אז מדוע מופז קידם פרישה? כדי לפגוע במפלגה? ליצור פילוג? ימים יגידו.


מתחת לרדאר.

בשבת האחרונה יצאו פרסומים נגד בנט ושקד ובכך שהם רוצים להפוך את הבית היהודי למפלגה שהיא לא דתית .  יש אפשרות שהמפלגה שחרטה על דגלה ניקיון כפיים בפריימריז, גם הם נפלו?.

מאתר רוטר נט
היום בוועדה לביקורת המדינה, אשר התנהלה בנוגע לדו"ח הכרמל הופיעו השרים אשר צוינו בדו"ח מלבד שר האוצר, אשר שלח מטעמו אנשים בטענה שהוא יכול לא להופיע ולשלוח נציגים (דבר אשר איננו נכון, אלא ההפך הוא הנכון).
האם שטייניץ "שם קצוץ" על דו"ח המבקר? מעניין לראות אם הדרישה של יו"ר הכנסת לבדוק את הדבר מה היא תעלה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתיבת תגובה
האי מייל שלך לא יופיע באתר.